Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Ledige stillinger

Kom og vær en del af en spændende Kulturskole med herlige kolleger og vakse elever.

Vil du undervise i dans hos os?

For de mindste og for k-klasserne

Vores allermindste danseelever mangler en at lege og danse med til faget ”miniballet” og vores kulturtalentklasse mangler en danselærer.

Hvis du har andre spændende ting at tilbyde inden for dans, hører vi også meget gerne om dem.
Se opslag for flere detaljer

Fredag den 17. maj 2024

Musikpædagoger.

Er der noget for dig her:

• Musikpædagog til mindre børn. Musikalsk legestue, børnehold i musikalsk forskole (0. og 1. klasse) og Rundt i Musikken (instrumentalt rotationsforløb for 2.klasse) Du bliver en del af en helt særlig faggruppe som betyder meget for Kulturskolen, og som netop har fået en ”Småbørns og indskolingskoordinator” tilknyttet.
  • Sangkonsulent. Som sangkonsulent skal du understøtte en rød tråd i institutionernes sangpraksis og sammen med vores anden sangkonsulent udvikle nye sang og kortilbud (7,5 t/ugen)
  • Lærer i trommer, solo og småhold - evt også MGK
  • Rytmisk klaver, solo og småhold evt også MGK.
  • Rytmisk guitar, begynder og øvede.
  • Sanglærer i rytmisk sang og i sangskrivning på Rørkjær Skole og på Fanø.
  • Klassisk kontrabaslærer

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Kulturskolens Souschef Kristian Ravn tlf. 21 51 60 26.

I ansøgningsprocessen får du mulighed for at tilkendegive, hvilke af ovenstående stillinger du ønsker at søge.

Fredag den 17. maj 2024.

MGK-undervisere

Vil du undervise vores dygtigste elever?

Timetallene og sammensætningen af timerne er vi åbne for. Hvis du er den rette, vil vi sammensætte stillingen så den passer til dig. Du kan også kombinere MGK-stillingen med andre timer i vores musikafdeling.

Vi søger:

• Lærer i trommer
  • Lærer i rytmisk klaver (hovedfag og bifag)
  • Lærer i rytmisk sammenspil

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til kulturskoleleder Inger Moltesen Fogh tlf.  20 11 34 75.

Fredag den 17. maj 2024